PrinsesseTonePus

Vipper/bryn, Nav, påske-egg, Sierra Coswort, overnatting <3

Posted on: 20/03/2010

Torsdag, 18. Mars 2010

Det ble laaangt på natt før jeg fikk lagt meg natt til 18. Ut med søpla, rydde, vaske tøy etc. Klokken ble vel 1:30 før jeg kom meg i seng. Uansett, sovnet etterhvert..

Ny dag; – Hadde time på farging av vipper og bryn kl. 14. Tok 13:19-bussen til Sentrum. Jeg ble veldig fasinert av bussvinduet, det var lekk i det fra utsiden, dermed kom det små «bølger» mellom glassplatene i ny og ne.

Ja-ja-ja, jeg er ett barn.. : P

Var innom Nav å ordnet litt papirer. Gikk å farget vipper og bryn, ble bra! Etter farging var det tilbake på Nav for å ordne litt til.

Bestemte meg for å besøke svoger-TommyBoy. Jeg så også at svigermor sin bil stod utenfor hos han. Jeg gikk på butikken å kjøpte litt påske-snacks. Kim har fått påske egg av meg hvert år ; ) Å i år kjøpte jeg litt til svigermor og Tommy også.

*Ding dong* Tommy og jeg satt på senga å spiste godt, mens svigermor surret rundt i leiligheten. Kim kom også etterhvert. Koselig! Etter å ha vært hos TommyBoy en stund, gikk svigermor, Kim og jeg på «visning.» Torvmoen i Søgne, utrolig fint.

Middag på Gunders etterpå, kjøttkake-tallerken x 3. Sære? Vi nei ; ) Kim og jeg kjørte rundt i Cossien etterpå, snakket litt med Erik, Christer og Stian på Lunde. Kjørte videre til Vaglen, bare vi to, tok litt bilder å sånn. Vi er gode fotografer, er veldig fotogene og helt normale, bare se her;

*Klikk på bildet for å forstørre.*

Turnet hos Kim, ordnet noe for en nabo her og ordnet noe for en random der. Kjørte til Mormor, å hjalp henne med noen papirer. Kjøpte brus på butikken, reiste hjem til meg å koste oss med godteri og tv. Også turnet vi, igjen ; ) Hoppet i dusjen. Så litt mer på tv. Å la oss ca. 23.

Jeg elsker å ha gutten min på overnattingsbesøk!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 43 189