PrinsesseTonePus

Fly like a woman – Inna <3

Posted on: 20/03/2010

Fredag, 19. Mars 2010

For meg var denne dagen.. noe dritt. Skulle egentlig ut på fylla, hadde sett frem til det, men neidaaaa! Magen skulle slå seg vrang, dumme smertene som kommer nå og da. Det passet absolutt ikke den dagen! *Åhr!!*

La oss høre på en sang, så kan vi innbilde oss at det bare var ett vondt mareritt, å heller drømme oss bort i en deilig drøm ; ) Jeg digger denne sangen! Dette er remix av «Fly like a woman», med Inna.

Den blonde «engelen» i videoen er så vakker! Inna er ikke så gal hun heller igrunn <3 For min egen del, er hun langt fra 10er’n for å si det sånn, måtte lete lenge etter ett pent bilde. Dette var det eneste bra.

Ikke er hun blondine heller.. Alt for små pupper, det private puppebildet jeg har av Inna får jeg ikke lov å legge ut, da blir Inna – sinna. Å om du ser nærme så ser det ut som hun.. Neida, jeg bare tuller ; )

Kul skinnjakke da, hadde den bare vært i svart å hatt hette..

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
