PrinsesseTonePus

Vil du vinne solkort? AVSLUTTET!

Posted on: 20/04/2011

Hiv deg på da vel!! Charlotte har nemlig en konkurranse hvor du kan vinne dette;

Vinner nr 1: 3 solkort (verdi 100 kr pr kort) Trekkes

Vinner nr 2: 3 solkort (verdi 100 kr pr kort) Trekkes

Vinner nr 3: 2 solkort (verdi 100 kr pr kort)

Jeg blir såklart revet med – og er veldig klar for å vinne på bloggen hennes.

(Er du en av de late, kan du rett og slett komme direkte til Charlotte sin konkurranse – ved å klikke på bildet over.)

Jeg fortjener å vinne rett og slett fordi jeg vil – jeg vil – jeg vil, også ser jeg sånn ut;

Prøv å fortell at jeg ikke trenger det, prøøøøv! ;D

(Klikker du på retard-bildet kommer du direkte til min personlige blogg, velkommen, Tone-Urkel.)

Nå drar jeg buksene lenger opp, å håper på at jeg vinner ;D

Så kan jo du sjekke ut konkurransen til Charlotte i mellom tiden. For du er en bleikfisk, er du ikke? ;D

1 Response to "Vil du vinne solkort? AVSLUTTET!"

Hehe. Utrolig kreativt og kjekt bidrag. Det skal du ha for. Det var 3 stk jeg var usikre hvem jeg skulle velge. Og du var en av de. Så måtte trekke lodd. Ble desverre ikke deg denne gangen. Men snart kommer det en hudpleie konkurranse på bloggen:) Hvor man kan vinne super hudpleie-

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
