PrinsesseTonePus

Vinn du vinne solkort? AVSLUTTET!

Posted on: 19/04/2011

Det kan du gjøre hos Kamilla, hun har nemlig en konkurranse hvor du kan vinne ett solkort fra Brun og blid til en verdi av 100 kr.


(Klikk på bildet, å kom direkte til Kamilla Haalands konkurranse.)

Jeg ønsker virkelig å vinne solkort, syns jeg fortjener å få en sjans til å bli brun for en gangs skyld – istedefor rosa som jeg har blitt i alle di 21 årene jeg har levd.

Du kan også melde deg på.

Konkurransen avsluttes 30. April

*Tvi tvi*

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,426
