PrinsesseTonePus

Monica Larsen deler ut mange premier – en til deg, og en til meg? AVSLUTTET!

Posted on: 12/04/2011

Ja, det er sant – Monica deler ut mange premier i en konkurranse på bloggen sin. Premiene er fra sponsorene hennes, som bla. er; Brun&blid, Figurstrikk.no og onlinezoo.no.

Ikke kom å si at det ikke er noe for deg, det er tull – her er det nemlig litt av hvert for alle og en hver mann. Personlig er jeg ihvertfall helt gira, å klar for å vinne.


(Klikk på bildet, å kom direkte til Monica sin konkurranse.)

Jeg er sååå med, er du?

.. melde seg på ..

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
