PrinsesseTonePus

Vinn super-søtt smykkestativ til en verdi av 199,- AVSLUTTET!

Posted on: 30/03/2011

Fyttikatta, jeg ble rett og slett helt forelsket – og måtte melde meg på Oda sin konkurranse. Man kan vinne ett smykkestativ til en verdi av 199. For meg var det kjærlighet ved første blikk, rett og slett så bare mååå jeg vinne dette, se da;


(Klikk på bildet for å komme direkte til konkurransen.)

Ble helt sjokkert over meg selv, er ikke noen veldig jålete person – har to/tre smykker jeg går litt med, men når jeg fikk sett dette stativet ble jeg helt smykkefrelst – jeg elsker det!

Tenk om jeg kunne skjemt meg selv litt bort med smykker og pynt, for så å henge dem til pynt når jeg ikke brukte dem. Ah, herlighet – nå drømmer jeg meg bort. Men… Helt ærlig, så fortjener jeg det – jeg bruker alt for lite tid og penger på meg selv.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
