PrinsesseTonePus

Trenger du solbriller, eller rett og slett bare ønsker deg ett ekstra par? AVSLUTTET!

Posted on: 25/03/2011

Da anbefaler jeg deg å være med på konkurransen til Ida Marie. Du kan vinne ett par solbriller.

(Klikk på bildet for å komme direkte til konkurransen.)

Alt du trenger å gjøre – er å kommentere innlegget hennes, ønsker du ekstra vinnersjanse kan du skrive ett innlegg på bloggen din – slik jeg har gjort.

Melder du deg på?

1 Response to "Trenger du solbriller, eller rett og slett bare ønsker deg ett ekstra par? AVSLUTTET!"

HEi, jeg så at du var interessert i en nøkkelring, tusen takk for din interesse :)
Nå er de tre marsnøkkelringene blitt adoptert bort, men det er ny mulighet i april.
Jeg legger ut apriladopsjonen i slutten av neste uke. Da blir det nye nøkkelringer og nye muligheter.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
