PrinsesseTonePus

Vinn sminke hos Celina. AVSLUTTET!

Posted on: 24/03/2011

Kom, bli med! Celina holder en genial konkurranse på bloggen sin, du kan vinne sminke – Christian Dior Amber Diamond 002.


(Klikk på bildet for å komme direkte til konkurransen.)

Dette sier Celina om premien; Highlighteren er delt opp i 5 farger i veldig finpulveret konsistens med nydelig svakt gullskinn som gir huden den fineste sunne gløden helt uten glitter og skimmer. Ikke la deg lure av de mørke fargene i etuiet som får det til å ligne et solpudder, for det er det vakreste lysreflekterende gullskinnet du kan få tak i. Akkurat som med Guerlain sitt 4 Seasons er også dette et multi-produkt da det fint kan brukes som øyeskygge også. Veldig fin i innerste øyekrok og på brynsbenet ;) Love it!

Regler for å være med i konkurransen:

1. Skriv om denne konkurransen på bloggen din med en link til Celinas innlegg. (Bruk gjerne bilde).
2. Skriv en kommentar i Celinas innlegget med en link til ditt innlegg så hun kan lese det :)
3. Legg meg til på Bloglovin :D

Håper jeg vinner siden jeg ikke har råd til sminke av god kvalitet, og fordi jeg rett og slett ikke har peiling på hva som er bra av det forskjellige.

1 Response to "Vinn sminke hos Celina. AVSLUTTET!"

heihei! :)
Så koselig du vil være med på giveawayen min! :)
Masse lykke til! :)

klem fra swimzy

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
