PrinsesseTonePus

Vinn flott sminke hos Stine Camilla! AVSLUTTET!

Posted on: 11/03/2011

Stine Camilla har en fantastisk konkurranse på bloggen sin, du kan vinne masse sminke fra Viva la Diva.

Eneste du trenger å gjøre – er å svare på ett enkelt spørsmål.

Hvis jeg klarer det, så får du det også til – jeg er til og med sikker på at jeg svarte riktig.

Det er ingen «must» å skrive innlegg på din egen blogg, jeg hjelper kun Stine Camilla å spre konkurransen hennes – fordi jeg er så utrolig snill ;D

Vinneren trekkes 17.Mars.

(Ved å klikke på bildet kommer du direkte til Stine Camilla sin konkurranse.)

Premiene;

– En leppestift i fargen «Soft pink».
– Leppepalett i fargen «Nudie».
– Favoritt-lipglossen min. Superlicious lipgloss i fargen nr. 7. «So sweet».
– En øyenskygge i fargen nr. 57o. «Copper brown».
– Øyenbrynspudder trio i fargen nr. 1. «Dark».
– En eyeliner i fargen nr. 15. «Turquise».

Du er med du også, er du ikke?

1 Response to "Vinn flott sminke hos Stine Camilla! AVSLUTTET!"

Tusen takk for at du skrev et innlegg om konkurransen min. Det betyr mye for meg <3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
