PrinsesseTonePus

Vil du vinne kosepakke med te og godis? AVSLUTTET!

Posted on: 11/03/2011

Hos Cecilie på Eldeen-bloggen, kan du stikke av med akkurat dette. Midt i blinken spør du meg, fantastisk flotte gevinster. Giwe Awayen avsluttes i dag ved midnatt, så du har kun fire timer igjen på deg – meld deg på!


(Klikk på bildet for å komme direkte til «godsakene.»)

Dette kan bli ditt;
– Ti forskjellige sorter te.
– Tre økologiske kjærligheter.
– Økologiske drops.
+ ulike smaksprøver på diverse supermat og kosttilskudd.

Bli med du også da vel!

2 kommentar to "Vil du vinne kosepakke med te og godis? AVSLUTTET!"

SV: Tusen takk for bidragene til konkurransen min. Kommentaren din hadde kommet med, men av en eller annen grunn måtte den godkjennes før den ble publisert. ;) Trekker vinneren senere i dag. :)

Åj, den kommentaren skulle ha vært fra meg. :)

Tusen takk for bidragene til konkurransen min. Kommentaren din hadde kommet med, men av en eller annen grunn måtte den godkjennes før den ble publisert. ;) Trekker vinneren senere i dag. :)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
