PrinsesseTonePus

Jeg har flyttet – du er hjertelig velkommen på besøk!

Posted on: 26/02/2011

Hei alle sammen, nye og gamle!

Nå har det seg sånn at jeg har fått min nye blogg på blogg.no – for å starte helt på nytt. Du er velkommen til å følge meg videre der, det hadde betydd mye for meg! Vet at jeg kan miste mange lesere grunnet valget jeg har tatt, men den sjansen tar jeg for min egen del.

Likevel vil ikke prinsessetonepus-bloggen bli lagt ned, den kommer jeg til å bruke som konkurranseblogg. Informere dere lesere om gode konkurranser og konkurranser jeg er med på. Har nemlig blitt litt avhengig, spesielt etter jeg meldte meg inn på en konkurranseside som gjør det lettere å følge med på konkurranser – å gir deg oversikt over hvilke du selv har deltatt på – og/evt. vunnet.

Der er du også velkommen til å være med. Jeg har vært med der siden 2008 – i tre år, og er veldig fornøyd. Det er gratis og du styrer ting som du vil helt selv :)

Så… Snakkes vi på min nye blogg da?
Jeg er evig takknemlig om noen som kan blogg.no-design kunne hjulpet meg, bare å ta kontakt.

Mange gode klemmer fra Tone(Pus) <3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,426
