PrinsesseTonePus

Vinnere:

Posted on: 04/01/2011

Nr. 11 – Lisa Latoya vant armbåndet.
Nr. 18 – Stine Camilla vant strømpene.

Send meg adressen deres til Tonelove_89@hotmail.com

Gratulerer!

15 kommentar to "Vinnere:"

Oi, jeg vant strømpene! :O :) Takk! Nå ble jeg overrasket :)
Sv: Ja, det er kjempe koselig =) Blir så utrolig glad av sånne ting :)<3 Det gleder mitt lille hjerte :)

KLem Stine Camilla

Gratulerer, du la inn kommentar nr.16.000 :)
send meg adressen din, slik at eg får sendt premien til deg :)

Yeeey :) takker :) gleder meg til neste konk :)

Hei søta :-) Ville bare si at jeg har mottatt den røde babydollen. Og vil veldig gjerne si tusen takk igjen :-)

Hei hei :)
Fin blogg!!

Har en give away gående på mi blogg også, om du vil delta er du velkommen :)

Klem Jatte♥

Grattis til de:-D
SV: Tusen takk for kommentar :-D Koselig å høre at du likte skrivingen min!
Btw, jeg har ikke prøvd noe annet enn blogg.no selv, er veldig fornøyd :-D er verdt å prøve ut, kanskje :-D

sv; tusentakk for det :D

SV:Å tusen takk!<3 Lykke til!

Tusen takk for hyggelig kommentar, og så fint at du har registrert den på konkurransenett :-) Stas, stas! Ønsker deg masse lykke til slik at du kan vinne godt og praktisk ;-) Busteklem

SV:Takk! Ja, syns selv at jeg er litt heldig, ja:DD Hehe<33

Hei!
Du ble nr 2 på min konkuranse! Gå inn på bloggen min får å se hva du vant! Jeg sender en mail til deg idag! Si ifra om du ikke fikk den ;))

SV:Oja… Kan du sende adressen din og hele navnet ditt til denne epost adressen: joha_ols@hotmail.com??

sv; tråkigt att du missa konkurrasen men jag har en blogg precis som dig med en hel del konkurraser på bloggen min så bara kom inom lite då och då ;)

Önskar dig en fin måndag!

Synest dette med prisar er ganske vanskelig. Hobbyar er jo ofte ganske dyrt, og ein vil jo gjerne tjene eit par kroner på det. Men ta ein liten kikk her; http://epla.no/shops/anettehsu/ :)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
