PrinsesseTonePus

Konkurranse, sparte det beste til slutt! – Premier blir levert av Arts&Gifts.

Posted on: 20/12/2010

Hei puser. Da er vi kommet til «konkurransens ende» ;D Har hatt ett par konkurranser i Desember, å jeg syns det er super-koselig, håper dere også setter pris på det.

Nå har det seg sånn at jeg har spart det beste til slutt, eller – di premiene jeg syns er penest, rett og slett.

(Klikk på bildet for å forstørre.)

1.premien denne gangen er ett nydelig armbånd fra Khi
2.premien er ett par sexy design-strømper fra Beileishi Figured Hose (Net Design)

Dette må du gjøre for å vinne;
-For å vinne 1.premien må du lage ett innlegg med linking til denne konkurransen på din blogg. (Send linken til ditt innlegg til meg i kommentarfeltet under, så jeg kan se hva du har skrevet.)
-For å vinne 2.premien kan du sende meg en kommentar i feltet under dette innlegget, jo flere kommentarer – jo større sjans for å vinne.

(Kommer det over 200 kommentarer, legger jeg ved en liten ekstra premie til hver av vinnerene.)

Trekker en vinner via Ramdom.org av di som har laget innlegg om konkurransen, å trekker en vinner av alle som har sendt kommentar. (Her lønner det seg å sende inn flere.)

Vinnere trekkes Søndag 26. Desember.

Alle premiene er sponset av ArtsAndGifts.

Jeg har også ett utrolig godt tips – det nydelige charms armbåndet kan nå kjøpes til under hundrelappen.

Hvis ikke du ønsker deg det, kanskje det ville vært midt i blinken for din unge, spreke mor, bestevenninne, niese, kusine osv. Jeg vet ihvertfall at jeg ønsker meg dette til jul. Du kan jo gi det til meg. *Kremt* :P

Klar, ferdig, konkurrer!

Lykke til!

20 kommentar to "Konkurranse, sparte det beste til slutt! – Premier blir levert av Arts&Gifts."

Tusen takk for kommentaren :)

Jeg vinner aldri på sånne konkurranser, så jeg deltar sjeldent (aka aldri). Haha..

SV: Haha, tusen takk for koselig kommentar. Er veldig fornøyd selv med det bilde ;P And that’s right – fikk ikke i meg så mye spagetti den dagen, nei :P hehe.. Pinnekjøtt er — h e a v e n ! God jul til deg og :D

jøss, så bra premier du hadde på konkurransen! kult! :)

sv; tusen takk for kommentar på bloggen min! :D:D

Nice premier! :D

Jeg er med :-) alltid kjekt med konkurranser.

Tusen takk for det. Så meldingen din nå:) Ja jeg er ei utrolig sterk jente.. Deler mye som er tungt for meg.

Jeeeeeeeg vil vinne :D

Digg blogg tonepus :)

Go jul og snart godt nyttår tone :)
håper du får et kjempe fint år sammen med Kim og dyra dine yembi, katta og chincillan :)

Håper du fikk mange fine gaver på Julaften :)

synes du skal legge ut flere innleg om hva du har på deg :) outfit uke kansje ? :)

Ville bare si at jeg følger deg nå via bloglovin :D

Sa jeg at jeg ville vinne ? :)

vinne vinne vinne vinne :)

Sang tips til deg : Dj Lubel – wrong hole ;)

enna et tips til deg : The Lonely Island & Akon – i just had sex

skal i år 2011 da ? :)

Sv: Gratulerer til vinnerene :) Synd det ikke ble meg den gangen :(

Klem Stine Camilla

Jeg vil veldig gjerne være med i konkurransen :)

Da må du se på min blogg tone for å se hvem som vant :)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
