PrinsesseTonePus

Konkurranse, igjen! – Premier blir levert av Arts&Gifts.

Posted on: 15/12/2010

Jeg blir så glad når mange ønsker å være med på konkurransene jeg holder, derfor kommer det stadig flere konkurranser. Karoline har vært snill å sponset meg med premier til dere lesere i jula, hvor søt er ikke hun da?

(Klikk på bildet for å forstørre det.)

Ingen konkurranse blir enklere enn dette, det eneste du må gjøre er å kommentere under dette innlegget.

Kommenter så mange ganger du ønsker og vil, en kommentar eller hundre – det er opp til hver enkelt. Jo flere kommentarer en skriver, jo større sjanse er det for å bli trukket ut som en av to vinnere.

Ja, det trekkes to premier – denne gangen er premiene; En armring i tre og ett par «love doctor»-sokker.

Vinnerene trekkes Søndag, 19. Desember 2010

Da er det bare å kommentere ivei.

Alle premiene er sponset av;

Om du vil, kan du også følge meg via Bloglovin’ – dette er av eget ønske, å har ingenting å si på hvem som blir trukket ut som vinnere ;D

11 kommentar to "Konkurranse, igjen! – Premier blir levert av Arts&Gifts."

// Har ikke hatt den i alle år nei, tror nok mamma kjøpe den i år på en eller annen greie, kanskje Europris? Husker ikke, den er fin da, men ikke plass til så mye i skuffene, derfor jeg bare fikk en sokk av gangen <3 Haha!

Og ja, jeg vil være med i konkurransen, men denne gang blir det med denne/disse kommentarene :)

jeg vil å være med :D

Jeg vil bli med :-D

Takk for at du deltok i julekalenderen min! Vinner av dagens luke ligger nå ute på facebooksiden til bloggen min:
http://www.facebook.com/pages/Emmieverlasting-blogg/203384347254
Neste luke blir lagt ut om ikke lenge.
ha en god natt:o)

//Ja, det er jeg som har tatt de :D

Jeg er med :))

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
