PrinsesseTonePus

Stor konkurranse! – Premier blir levert av Arts&Gifts.

Posted on: 08/12/2010

Nå er det på tide med en konkurranse igjen, denne gangen er det en stor konkurranse.

Karoline, eier av nettbutikken ArtsAndGifts – har vært så gavmild å sponset hele konkurransen min med premier til ev verdi av over 800 kroner. Tusen takk!

(Klikk på bildet for å forstørre det.)

TonePus

TonePus

Nå er det bare for dere lesere å hive dere med på konkurransen – å vinne di flotte premiene. Jeg er mildt sagt misunnelig. Kommer til å ha 3. trekninger, med 2.premier pr. gang.

Denne gangen konkurreres det om
1.premie; en rød Alice – babydoll i str. small/medium.
Og 2.premie; en sort Tommy Hilfiger boxser til mann, i str. medium.

Vinnerene trekkes Søndag, 12.Desember 2010


Hva du må kan gjøre for å vinne;

– 1 lodd pr. kommentar på dette innlegget. (Kommenter så mange ganger du ønsker – øker vinnersjansen.)

– 3 lodd for å finne noe som er på tilbud i Karolines nettbutikk, å legge igjen linken til tilbudsproduktet i kommentarfeltet under.

– 5 lodd for å linke til denne konkurransen (gjerne med premiebildet) på din egen blogg, å legge igjen linken til blogg innlegget ditt i kommentarfeltet under.

Når tiden kommer skriver jeg opp navnet ditt på antall lodd du har samlet, jo flere – jo større sjanse til å vinne. Legger alle lodd på deltakere i en bolle, å trekker to heldige vinnere – har du mange lodd, kan du faktisk vinne både 1. og 2. premien!

Fortell meg gjerne hvor mange lodd du har, å lykke til! :)

Alle premiene er sponset av;

Om du vil, kan du også følge meg via Bloglovin’ – dette er av egen fri vilje, å er ikke ett «lodd.» ;D

133 kommentar to "Stor konkurranse! – Premier blir levert av Arts&Gifts."

Jeg vil gjerne være med i konkurransen :)

Sv: Nei, jeg er ikke helt sikker enda. Jeg har et gavekort på 300 kroner fra før av også. Så jeg har tilsammen 500 kroner i gavekort på coolstuff.
(her er en kommentar til :) )

Klem Stine Camilla

Nå har jeg laget et innlegg om denne konkurransen: http://www.jentatilharald.blogg.no/1291809582_konkurranse__en_utrol.html
Jeg blogshoutet det også, på http://www.blogshout.no :)

Jeg har veldig lyst til å vinne denne konkurransen jeg :)

Jeg er med jeg vettu :)

og her er link ;) Denne vil jeg ha meg, så om nooooen der ute vil kjøpe den til meg, be my guest :D buy it :D

http://www.artsandgifts.no/Korsett-p%C3%A5-tilbud/SALG-Lekkert-korsett.html

Og bare så du veit det ;) her er en til komentar vettu ;) Digger deg tone :D <3

Sv: nei, det er absolutt ikke noe gøy å være syk når kjæresten kommer :( Men så er jeg så heldig og ha en kjæreste som tar så utrolig godt vare på meg når jeg er syk :)
Han tar alltid godt vare på meg, men tar ekstra godt vare på meg når jeg er syk :)

åååh, den siden har jeg vært inne på før, men skal virkelig registrere meg der igjen :)

SV: all informasjon er oppgitt:) i julekalenderen kan du kun delta en gang per dag, men i konkurransene som jeg har kan du delta flere ganger:)

kul blogg

Sv: Ikke jeg heller, hehe :p Hehe. Ja, man må være ivrig hvis man skal kunne vinne litt ;)
Moro å kommentere når man kan vinne =)

Klem Stine Camilla

Jeg er med :-D

Tone, jeg vil vinne ;-)

wee

JEG ER MED I KONKURRANSEN DIN!

For noen fine premier forresten, om jeg er så heldig å vinner begge to skal jeg bruke babydoll selv og gi bokseren til kjæresten min. Har trenger fler, hihi :-)

Blir med i konkurransen din EN GANG TIL <3

Jeg vil virkelig vinne!! :-)

Å jeg er med igjen, hihi :-D

MIA MIA MIA MIA :-)

Ble helt forelsket i premien :-)

Håper du ikke føler deg spammet, er jo ikke meningen isåfall! Vil så gjerne bare vinne denne gangen skjønner du =)

BLIR MED EN GANG TIL!!!! ^^

min 10’ende kommentar :D

Noen timer siden sist jeg skrev her! Vil fortsatt veldig veldig gjerne vinne :-D

Håper du får en fortsatt fin kveld! Natta :-)

Jeg til gjerne være med vettu :-D

Jeg er så med! Premiene er ikke akkurat feil :)

Jeg bloggga om konkurransen din, med bildet over faktisk!
http://sandrajeanette.bloggbyen.com/konkurranse/

Siden nettsiden virka litt komplisert orker jeg ikke leite etter ting på salg, men jeg får jo et lodd for å skrive dette :p

8 lodd på meg da. 1 + 5 + 1 + 1 = 8
Hurra for meg, la meg vinne!

Ombestemte meg etter å ha kikka litt til, finne noe på tilbud var vist ikke så vanskelig som det så ut som. Bare jeg som er lat. HEH!

Denne er jo på tilbud, og den var sykt lekker. Aner ikke hvordan anledning den kunne blitt bruk i, men who cares? :)
http://www.artsandgifts.no/BABYDOLLS-P%C3%85-TILBUD/SALG-Lingerie-Dream.html

Da ble dte 8 + 3 + 1 = 12 lodd på meg.

Sandra gone wild.

Vil vinne vil vinne vil vinne :D

Heisann ^^ Blir med et par ganger i kveld også jeg da :-)

Hei å hå! ny dag, ny mulighet for å vinne :-D

Blir med igjen :-D

Er med, er med, er med, er med!!!

Har så vanvittig lyst til å vinne!!

OG enda en gang :-)

HAR
BODD

BLOGGEN
DIN
DE
SISTE
DAGENE!

:-D

Håper jeg for en gangs skyld vinner :-)

Ønsker deg nok en gang en fortsatt fin lørdagskveld!! :-)

Jeg vil vinne :)

Jeg vil vinne! :D

Jeg har veldig lyyst å vinne :D

J E G V I L V I N N E 1 2 D E S E M B E R ! : – )

Babydoll «Alice» , den var fin! :o

I D A G !

K U L T «.»

Din kommentar venter på moderering ..

Din kommentar venter på moderering.

Din kommentar venter på moderering ..

såventerman ..

Hei, og god morgen :-) Idag er dagen!!! hihi

krysser fingrene ^^

Jeg vil såååå vinne :)

Jeg håper jeg er den heldige som vinner :)

Den babydollen er bare så utrolig søt!

Hadde vært fint å gitt en bokser til kjæresten min også =)

Jeg gleder meg til å se hvem den heldige vinneren blir :)

Det er mange nydelige premier du har fått sponset til konkurranser :)

Jeg lurer på når i dag vinneren blir trukket ut jeg? :)

Utrolig spennende konkurranse!

Kjempe flott at vi kan tjene så mange lodd som vi bare vil =)

Måtte den beste vinne! :)

Lykke til alle sammen som har meldt seg på =)

Meg vil såååå vinne =)

Me, me, me =)

Jeg vil vinne! Lykke til til dere andre som også vil vinne :)

Jeg er med igjen =)

Er med på konkurransen idag også jeg =)

Jeg MÅ bare vinne! Da hadde jeg blitt kjempeglad :-D

:-) :-) :-) :-) Trekk meg trekk meg, please, please!!!

meg meg meg meg meg er med igjen :-) :-D

JEG
VIL

FORFERDELIG
VINNE

<3 <3

Digget premiene også :-)

Pick me, pick me, pick me! hihihi :-D

Og til mine konkurrenter; LYKKE TIL!

Må gjøre litt skolearbeid, håper du trekker vinneren snart! Klarer nesten ikke å vente! :)

Må bare legge igjen noen kommertarer til først :-) Kan ikke la dette gå fra meg!

HÅPER
DU
TREKKER
MEG

:-)

Hadde likt at kjæresten min gikk med de bokserene der! :-D

Og ikke minst at jeg bruker babydollen..

I
NEED
THIS,
YOU
KNOW!!!!!

vil vinne, vil vinne, vil vinne

JEG MER MED IGJEN!!!

……….. and again!

hihi, håper på en pakke i posten da :-D

Håper du får en fin dag videre :-) Du får sikkert fler kommenterer etterpå :-) og da får sikkert jeg fler lapper. :-D

dette blir nesten som en dagbok for meg, hehe neida =)

JEG ER MED IGJEN! :-)

hello, trekk meg trekk meg trekk meg =)

hvorfor er alle kommentarene mine borte? Jeg har jo ikke spammet eller noe for du sa jo at vi kunne skrive så mange kommentarer vi ville for å øke vinnersjansen? :)

Åja, nei de var ikke borte.. tror det bare var pc’en min som klikket litt :P sorry

meg meg meg :-D

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
