PrinsesseTonePus

Konkurranse hos Frk.Malin – vinn gavekort fra Coolstuff.no

Posted on: 04/12/2010

Jeg er med i en advents-konkurranse hos Frk Malin. Konkurransen pågår mellom 28. November og 5.Desember – så siste dagen å delta er allerede i morgen.

Malin trekker ut 3 heldige vinnere som får ett gavekort hver på 200 kr. hos Coolstuff. – Alt du trenger å gjøre er å fortelle Frk Malin hva du ville brukt ditt gavekort på.

Om jeg hadde vunnet, ville jeg brukt gavekortet på ett kosedyr du kan varme i mikroen – som kan varme deg litt en kald Desember-kveld/natt. Man kan velge mellom, hund, bjørn, sau og marihøne.

Jeg ville hatt en sau, syns den var søtest. In love <3

Denne er en kosebamse – hvem trenger ikke det?

Og du kan varme den i mikrobølgeovnen – så den gjør det ekstra godt og varmt under dynen. En frysepinne som eg hadde ihvertfall satt pris på det. Kosedyrene påstår også å hjelpe mot stive ledd, magesmerter osv – dette tror jeg så gjerne. Å med muskelkramper i magen kronisk di siste 3 årene, hadde det vært deilig med en varm liten kompis å dele smertene med.

Håper jeg vinner på konkurransen til Frk Malin – så jeg kan dele Desember-kveldene med søte lille sauen <3

3 kommentar to "Konkurranse hos Frk.Malin – vinn gavekort fra Coolstuff.no"

Du liker att vara med i julekalender och konkurranser du. Var gärna med på min. Gå in och se vad du kan vinna i lucka nummer 7 :)

Jeg tror ikke jeg hadde klart å putte den stakkars bamsen i mikroen jeg. Han så litt sånn «hva har jeg gjort galt» ut inni der hehe :) Men så er jo jeg litt rar da!

Så utrolig søt varmebamse! Jeg vant gavekort på coolstuff av Malin :)
Sv: Ja, jeg er kjempe heldig :) Moro å be moren sin kjøpe kalender for seg :) Spesielt når det ble så billig som det ble også. Kjærlighetskalenderen en kjempe søt :) Ja, sminkesett – sjokoladen jeg fikk av mamma er utrolig søt. Men vet liksom ikke om jeg klarer å spise den, hehe.

Klem Stine Camilla

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
