PrinsesseTonePus

Den STORE teoriprøven.

Posted on: 10/11/2010

Uff og akk, nå skal jeg ta litt «teori-prøver» på dataen. Skal ta teorien i morgen, å jeg er langt ifra forberedt.

Har lest, litt, men altså.. Alt går bare rett ut igjen, det setter seg ikke – hjelp!? I morgen skal jeg først på 5 timers langkjøring med kjøreskolen. Begynner kl. 8 – weeehey! Det blir gøy med langkjøring, kommer sikkert til å bli dødstrøtt – å ligne en slapp pung… Deretter teoriprøven, ææææ.

Nå må jeg bare hive meg rundt å pugge, pugge, pugge. Er forberedt på å stryke egentlig, men da vet jeg ihvertfall hva jeg må øve mer på.

See ya! ;D

5 kommentar to "Den STORE teoriprøven."

Får håpe det går bra da! Lykke til :-)

Svar: Nooooo!! I have made a huge mistake. Alexadra!!!! xD Faaaail!!!

MÅNDAGEN var braaa :)
Lycka till på provet!

Lykke til!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
