PrinsesseTonePus

Konkurranse på min blogg! – Premier blir levert av ipet.

Posted on: 27/10/2010

Send inn navneforslag – vinn produkter fra ipet.

Nå har det seg sånn at vi har fått inn ett nytt familiemedlem i hus, en 5 måneder gammel Chinchilla-gutt.

Alle dyrene våre har dobbeltnavn omtrent, å ofte «menneske-navn» som fornavn. (Sara Adhd, Oliver Bowser, Yerima Yembi osv.)

Mellomnavnet til denne lille karen er Rambo, men hva er fornavnet? Det kan du bestemme – å til og med vinne produkter til ditt dyr fra ipet – som jeg er heldig å ha som sponsor.

(Klikk på bildet for å få det forstørret.)

Send inn forslag som kommentar på dette innlegget, du kan sende inn så mange forslag du ønsker, orker og vil. Lag gjerne ett innlegg om denne konkurransen med bilde. Og følg meg på bloglovin’ om det er ønskelig. (Jo mer du gjør – jo større vinnersjanse, trekker evt. trøstepremier.)

Premier;
1 x sort halsbånd med «diamanter» og bjelle til din katt, lille hund, kanin ol.
3 x store åpne/lukkeposer med gourme’ snacks/godbit til din hund. I smakene hjort, struts og lam.
+ eventuelle overraskelser, om stor deltakelse.

Klar – ferdig – send inn navneforslag! ;D

24 kommentar to "Konkurranse på min blogg! – Premier blir levert av ipet."

Jeg trenger ikke være med i konkurransen siden jeg ikke har noen dyr selv. Og jeg har av erfaring lært av man ikke skal gi vekk ting man vinner til andre, da gir man viss nok fra seg vinnerlykken også. And so I did..

Hadde tenkt å foreslå Rambo Kristoffer, men når Rambo skal være mellomnavnet ble jeg litt mer usikker her.

Mr. Rambo?
Bean Rambo?
Kristoffer Rambo?
Rex Rambo?

Nei huff, det var vanskelig!
Lykke til med konkurransen din.

Gutte navn er alltid litt vanskelig, iallefal når man skal ha fornavn hehe ;D men kan komme med noen forslag :)
Patrick «Rambo»
Philip «Rambo»
Sander «Rambo»
Sam «Rambo»
Preben «Rambo»
Sebastian «Rambo»
Sondre «Rambo»

:) Ja, det var da noen :)
Jeg følger deg som alltid, og nå skal det lages et innleg på bloggen min til deg :)

Kom på fler forslag :)
Odin «Rambo»
Saldus «Rambo» (Saldus betyr søt på Litauisk).
Dulce «Rambo» ( som betyr søt på spansk).
Tipo «Rambo» (Betyr snill på spansk).
Hardy «Rambo»
Timmy «Rambo»

Nå går jo du etter menneskenavn, men skader ikke og gi deg noen andre forslag også ;) synes de var søte de navna der :) og itilleg betyr de noe :)

svar: Tack så hemskt mycket! :D

hej , tack så mycket det är en hårig aht :)

Hmmmmm… jeg kommer faktisk ikke på noe :)

sv. Dyrlegen visste ikke om de egentlig var syke eller om de begge har en genfeil. Så vi håper bare på det beste.

Å, en chinchilla. :) Vi hadde en chinchilla i 10 år, men han døde i fjor av kreft :/
Kos deg masse med den du har! :]

Tom Rambo?

SV: Er litt usikker siden jeg fikk den i gave, men jeg sjekket litt opp og det varierer fra 500 til 800 hundre. Så det er ganske billig med tanken hvor bra lyd og bassen er !

Sv Hei!

Jeg har ikke mottatt mailen din, kunne du sendt den på nytt? Mailadressen er ann.hele@gmail.com.

Hehe, det har du helt rett i ! =DD klem =)

sv:Okej (:
Ja, det är ju folk som klär under typ hela novemberlovet x)

SV; Ja det är jag som tar alla bilder på min blogg :)
Gillar du dom?

Kolla om du blev dagens blogg, om inte..bättre lycka nästa gång!:)

Hej!
det är väldigt svårt att förklara så jag skickar en länk istället!
http://www.dltk-kids.com/world/japan/morigami_star.htm

och ang. chinchillanamn:

Jon Rambo
Simon Rambo
Cedric Rambo

har själv två chinchillapojkar! :)

Torgunn Rambo

Min fisk heter gunn og er en gutt. Jeg syns det er et torgunn er et utrolig fet navn og sykt kult om den hadde hett det.

Hvis dyret har et navn som er litt skeivt, blir det ofte husket lenge av alle! :-)
Nesten alle vennene mine snakker om den fisken min som har et jentenavn og er en gutt. Kjempekoselig, hehehe.

Jeg har foresten en ei lita tibbe-tispe med navn Laila og premien hadde passet perfekt (A) Åsså jeg bor jeg jo på langenes og kom med det feteste navnet. Takk for meg :-)

Fuck Rambo, Knut Rambo, Rambo stein, Stein Rambo.
Kreativ serr u. ;)

Bilde av innholdet i pakkene min er nå ute. :)

sv:
Koselig å høre at du synes mine 2 akrobater er søte, for det er de jo =)
ønsker deg forresten en fin dag =)

Sv: Her har du koden (bare fjern stjernene*)

Ååå chinchillaer er så søte! Billy Bob :D

Hmm.. Nå ser det ut til at koden ikke ville bli sendt her, men i såfall finner du den i den 3dje boksen nedover på høyre siden på carilynne, pixel goodies – pixel clocks! :)

Du ble vinner av min konkurranse, sjekk det på bloggen min :D

Tack!
Hur mkt för tatueringen? Den var, konstigt, nog den dyraste. Nära 8 tusen SEK. Fy fan. MEN, det var värt det. En present som varken kommer ta slut eller försvinna:))

[…] About me. -Om meg, kanskje det også er om deg <3 Konkurranse på min blogg! – Premier blir levert av ipet. […]

aw, tusen takk:)

[…] med “diamanter” er ikke vurdert – i og med at dette loddes ut i en konkurranse sammen med flere forskjellige poser […]

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
