PrinsesseTonePus

Vinn den søte «rosa-pakken» – hos Kalei.

Posted on: 23/10/2010

Nå er det en helt super konkurranse på nettsiden til Kalei. Jeg valgte å kalle det «rosa-pakken», siden det var så skjønne rosa premier.

Hun lurte på hva man skulle gjøre på Halloween på dagen og kvelden, å jeg tror egentlig ikke jeg skal gjøre noe spesielt. Blir vel bare til å slappe av – kanskje være med Bestis-Sandra, eller ut å kjøre en tur.

Kalei trekker en eller flere vinnere i morgen. Søndag, 24.Oktober kl. 19:00 – så come on, folkens – bli med dere også! Håper virkelig jeg blir en av vinnerene :D

2 kommentar to "Vinn den søte «rosa-pakken» – hos Kalei."

Answer: Takk, du er nå i konkurransen. ^^

söt blogg, händer i dag? =)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
