PrinsesseTonePus

This is Norway! xD <3

Posted on: 23/10/2010

10 kommentar to "This is Norway! xD <3"

takk for fin kommentar!
fin blogg, og jeg er allerede med i bloggtrafikk.nu

Kolla vilka som vann min tävling ^^
sjekk ut hvem som vant min konkurranse ;)

Hej kan du skicka din adress så jag kan skicka priset till dig? :)

– Kan du sende meg adressen din så jeg kan sende premien til deg?
^^

Hei :)
du må sende meg adressen din, du er nemmelig en av vinnerene på bloggen min :)
send på mailen i denne kommentaren :)

Hei :)
du må sende meg adressen din, du er nemmelig en av vinnerene på bloggen min :)
send på mailen i denne kommentaren :)
:) :) gratulerer!!!

hehe den var drit bra ! Skikkelig norsk engelsk og xD

Sv:Det gör jag med :)

sv: Tack :) Har fått många kommentarer för just den bilden. Hade den tidigare i ett inlägg i bloggen och nu när jag ändrade designen bestämde jag mig för att den skulle få hederplats i headern :P

Sv: jag älskar Norge ! :D

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
