PrinsesseTonePus

Ny sponsor, vunnet to konkurranser og arbeidsløs + Morten Ramm <3

Posted on: 23/10/2010

Ja.. Generelt. I dag har jeg passet mine kjære brødre. Vi trosset isføret, å syklet til butikken å hentet en pakke fra min nye dyrebutikk-sponsor, ipet.

Pakken inneholdt masse snacks til hund – Yembi kommer til å bli helt vill. (Hun er hos «Bestemor» i dag.) To halsbånd til katt og kattesand, skriver egen vurdering på det når jeg har fått testet litt. Veldig fornøyd til nå.

Fant ut at jeg hadde vunnet hele to konkurranser, jeg blir helt i hundre – å superførnøyd. Vant ett solkort på en verdi av 100 kr fra Brun og Blid hos Malene Christine, også vant jeg ett solkort på en verdi av 100 kr pluss playboy lotion hos Julianne. Hipp hurra!

Å ellers har jeg ikke jobb lenger, det gikk ikke mer. Nå er det ny jobb, behandling eller rehabilitering, yeij ;D

Morten Ramm, som rapperen Tommy Pedersen. Jeg elsker Morten! <3

Fuck Geir!

Klokka 00:30 – natt til Lørdag, god natta :D

1 Response to "Ny sponsor, vunnet to konkurranser og arbeidsløs + Morten Ramm <3"

Alltid morro med pakker i posten :)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
