PrinsesseTonePus

Tears..

Posted on: 17/10/2010

Søndag, 17.Oktober 2010 – kl. 22:19

Skulle jo på fjelltur med Kim og Yembi i dag…, meeen. Kim er sur på meg (for ett eller annet), så han reiste bare fra meg mens jeg forsatt lå å sov i sengen hans.

Hadde gledet meg skikkelig, dagen har igrunn vært bånn.

Bestis-Sandra og jeg har kjørt rundt sammen, vært på kjøretur til Lillesand – å nesten til Birkeland. Vi tok en røyk med Thomas, å så kjørte Sandra og jeg hjem til meg å så på Kill Buljo.

Nå skal jeg jobbe litt med sponsoravtaler og mail på dataen. Legge meg om ikke så veldig lenge til. Kjøretime i morgen kl. 15.

Heijdå <3

3 kommentar to "Tears.."

Ja, det var rette beskrivelsen, elegant, pent og klassisk! :)

Selv fikk jeg 3 bilder som storesøsteren min hadde malt til meg i julegave, som var veldig «meg». Så synes det er så kult at du kan gjøre det med ett smykke til lillesøsteren din.

Ingenting er bedre enn å ha drømmer, og jeg syns absolutt du skal gjøre noe med din. ;)

Får håpe det ordner seg for deg og mannebeinet (?) ditt i morgen og lykke til med kjøringen. :)

SV: Tack!! :) tack så hemskt mycket för dina fina ord! det värmer:) Är du intresserad av tavlan kan du få köpa en kopia men inte originalet. Är det fortfarande intressant då?:)

Prøvde jo å vekke deg flere ganger sovenes:) så var nok ikke sur på deg.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
