PrinsesseTonePus

Hobby import – Perler – Utstyr

Posted on: 14/10/2010

Selv har jeg besøkt Hobby Import Sør sine fine lokaler rett ved Sør Arena i Kristiansand. Det er en suveren butikk innen hobby – bla.; kjeramikk, makrame, perler, armbånd, smykker, ørepynt, glass og glassmaling.

Perlehimmelen. Utrolig bra priser, og stort utvalg. Perlene lå lignet opp i fine beholdere over hele butikken – mye å velge mellom. Noe av hva jeg har laget av det jeg fikk fra Hobby Import;

Med meg fikk jeg ett stort utvalg av perler, ørepynt-tilbehør, ett sett med forskjellig tang-utsyr; rundtang, flattang og avbitertang. Disse fungerer veldig bra – å gjør arbeidet lettere. Fikk også med meg wire-tråd i stål – noe som gjør smykket/armbåndet ekstra solid, å i mine øyne har bedre kvalitet.

Just love it! Ta en runde i Hobby imports nettbutikk, du finner garantert noe som passer deg eller dine venner perfekt.

En stor del av butikkens varer ligger på opptil 90% nå, grunnet flytting til nye lokaler.

Anbefaler Hobby Import Sør på det sterkeste!

2 kommentar to "Hobby import – Perler – Utstyr"

Åh, så utrolig flink du er. Har herved lagt min elsk på det smykket! ;D

… Warton, Capernwray, Kirkby Lonsdale, over Kellet, Gressingham, Pennines, Aughton, Caton, Nether Ketllet, Lancaster, Galgate, Garstand, Prestin, Bolton-le-Sands, Hest…hesteutstyr

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
