PrinsesseTonePus

ArtsAndGifts – Sexy korsett

Posted on: 13/10/2010

Som di fleste av dere lesere vet, er jeg sponset av ei søt lita tuppe i Kristiansund, Karoline. Hun driver nettbutikken ArtsAndGifts – en butikk med stort utvalg av bukser, topper, undertøy, bikinier, korsett, babydoll, kostymer, treningstøy, skinnjakker, tøy til hund, armbånd/smykker, rettetang(er), sminke, parfymer – listen er lang.

Jeg er gjevnlig innom nettsiden hennes for å lete etter nye favoritter. Nå skal jeg vise dere min absolutte favoritt innen korsetter. Sexy og frekk – men samtidig elegant, spør du meg.

Hot, syns du ikke? Sjekk ut korsettet, det er på salg!

Det er en del andre ting jeg sikler ekstra etter for tiden – kostymer. Jeg syns mye av det er hot, å for dere som ikke syns det – er det snart halloween, huh?

Du kan se nærmere på politi-kostymet til venstre, eller andre kostymer om du ønsker det.

Nå har ArtsAndGifts stort utvalg av kostymer på tilbud. – Kostymet til høyre er blandt ett av dem. Burde sjekkes ut, jeg har allerede vært der inne å sjekket utvalget – høy standar, til lav pris!

1 Response to "ArtsAndGifts – Sexy korsett"

Så ut som en spennende nettbutikk :D Tror jeg må ta turen innom siden en dag jeg får sykepengene mine ^_^

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
