PrinsesseTonePus

Sex med mamma og lillesøster.

Posted on: 12/10/2010

Greit nok, vi vet alle at det finnes mange gale folk i verden, men altså.. Jeg var inne å sjekket sidevisningene mine osv., der kan man også se hva folk søker på på siden min.

Det var ett søk som fikk min oppmerksomhet mer enn andre søk, vet ikke helt hva jeg skal si. – Hva faen!?


(Klikk på bildet for å få en større utgave av det.)

Ja, jeg er mildt sagt litt sjokkert. Dette er ville saker i mitt lille hode ihvertfall, å at folk er interessert i å søke om det – kan jeg ikke i min villeste fantasi forstå..

Anyone?

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
