PrinsesseTonePus

Trøtt + lei = sant

Posted on: 09/10/2010

Hei og hå kjære lesere.

4-5 dager siden jeg blogget sist, å nei – jeg sier ikke unnskyld. Folk som skriver på bloggene sine «unnskyld for at jeg ikke blogget tidligere i dag» er bare hode opp i ræva. Greit nok har noen lovet at konkurranse-resultater skulle kommet kl.9 eller skribenten selv skulle legge ut bilder så fort han/hun kom hjem fra frisøren. Men liksom, ingen kommer til å slakte deg for å måtte vente litt på ett innlegg – glede seg til det neste.

Opp i opp blogger man for sin egen del, ikke for andres – right?

Uansett, dere kan få en grunn av meg for at jeg ikke blogger så mye – såpass skylder jeg dere. Å gir dere mer enn gjerne en grunn. Jeg er LEI! Trøtt og lei. Ikke av å blogge, men av livet. Jobb, hverdagen, mennesker som maser hull i hodet ditt – og irriterer.

En depresiv periode, hipp hurra! -.-»
Muntre meg gjerne litt opp.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
