PrinsesseTonePus

Noen som er keen på konkurranse?

Posted on: 04/10/2010

Hei alle sammen!

Tenkte det hadde vært gøy med en konkurranse her på bloggen igjen, er det noen som er klare for det? Er en liten stund siden nå, sist gang var det med premier sponset av Erotikum, så får se hva jeg skal finne på denne gangen.

Tror jeg må sove på hvilke premier og hvilken type konkurranse det skulle vært, er selvfølgelig bare å komme med forslag. Har øvelsekjørt mange timer i dag, å spist middag med kjørelæreren min – utrolig koselig!

Var på besøk hos Mamma og di på kvelden – halve familien har reist på elgjakt – var bare Mamma og E som var hjemme. Koselig det også.

Nå har jeg kommet hjem, å er trøtt etter dagen i dag. Skal på jobb i morgen, så må få meg litt søvn. Legger ut ett innlegg, skal sende noen mail, å så er det rett i seng. Blir nok litt filosofering før jeg sovner :P

Oliver Bowser sier også «hei», god natta!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
