PrinsesseTonePus

Hello Kitty Master set for Nintendo DSi & Nintendo Lite, og mange filmer – jeg er i himmelen! <3

Posted on: 29/09/2010

Her er bilder av hva jeg fikk i posten tidligere denne uken. En del filmer jeg skal gi bort til jul – har allerede kjøpt litt julegaver. Greit å begynne tidlig med dem, så er man ferdig når butikkene er fulle av stressende folk som flyr omkring.

Fikk også tilsendt en del Disney Klassiker filmer, jeg samler på dem – yeah. Og litt andre filmer – bare se;

Hello kitty sett til Ds’en min og Hello kitty matboks <3 – Sammen med alle filmene til sammen.

Alt dette til under 900 kroner – portofritt. Bare filmene er (uten tilbud og kampanjer) verdt over 2000 kroner. Hello Kitty Ds settet og Hello Kitty matboksen har en verdi på litt over 300 kroner.

Ønsker du gode tilbud, eventuelt sette sammen samme pakken som meg til en verdi av til sammen 2300 kroner – å likevel bare måtte betale 8-900 kroner? Stikk innom nettsiden til Homeenter.

Håper det kan være ett bra tips for dere lesere.

2 kommentar to "Hello Kitty Master set for Nintendo DSi & Nintendo Lite, og mange filmer – jeg er i himmelen! <3"

I like : D

kul blogg!:-D

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
