PrinsesseTonePus

Pakkehenting med Bestis, Mac Donalds & yoghurt-kos <3

Posted on: 27/09/2010

Hei Puser!

Jeg fikk hentet pakken på butikken i dag. Mange mange mange filmer, bla. Max Manus, en del av mine elskede Disney klassikere, noen julegavefilmer til Lil’broth-E osv. Fant ut at jeg fikk feil fra posten, mangler litt – så ligger nok ei pakke til der – men det fikser jeg bare en annen dag. Null stress.


(Alle blildene kan forstørres ved ett tastetrykk.)

Fikk besøk av Bestis-Sandra rett etter jeg la ut siste innlegg, å hadde akkurat hoppet ut av dusjen. Hun er vant til å se meg så fresh xD Vi sladret litt, som vanlig. Stakk på butikken å handlet inn litt mat, hentet pakka. Å videre reiste vi på Grete Roede – Mac Donalds altså, å hadde ett super-måltid.


Sweet, huh..?

På vei hjem tok vi en røyk med en kompis av oss, Thomas. Å så var det hjem. Sandra og jeg koste oss litt til med snakk, røyk og latter. Nå er klokken 1, egentlig tid for å sove, men skal ikke noe før kl. 15 i morgen – da er det kjøretime igjen. Lappen er på god vei. *Applaus fra leserene*

Ser på «Villeste politivideoer» på Viasat 4. Vurderer en ny jobb, faktisk – mottok en spennende mail i dag, sier ikke mer enda. Og fikk veldig lyst på Vanilje yoghurten som står å frister i kjøleskapet <3

*Pause i innlegget*

Hentet yoghurten jeg, heeele boksen. Kos <3

1 Response to "Pakkehenting med Bestis, Mac Donalds & yoghurt-kos <3"

SV: tack så mycket:)

Headern är det jag som gjort:)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,426
