PrinsesseTonePus

Lille pusekatt koser med kose-musa <3

Posted on: 27/09/2010

Ble ikke noe Hotel Cæsar på meg i dag, stakk ut en tur med kjæreste-Kimmen min. Vi kjørte til Vennesla å hentet noe hundefo’r.

Kjørte også innom posten å hentet pakkene som ventet på meg, hipp hurra! Tre pakker har kommet til meg fra samme avsender på to dager – jeg er lykkelig. Filmer og noen Hello Kitty-detaljer, legger ut bilder i morgen. Gled dere!

Deilig å kjøre rundt med Kim – «Han æ så sød!» <3
Vi spiste kveldsmat sammen, jeg er så gentlewomen å spanderer, så kjørte han meg hjem. Nå koser jeg meg med tv, å lille Oliver koser med bamsen sin, søteste!


Oliver koser med musa.


Oliver «vasker» musa.


Oliver merker han er tatt på fersken med musa.

Nå skal jeg se på tv litt, å så er det rett i seng. Jobb i morgen, men før jeg legger meg må jeg få med meg sex og singelliv.

4 kommentar to "Lille pusekatt koser med kose-musa <3"

sv: Jag kan fixa designen åt dig om du vill:) Du kan adda mig på msn: idalethenstrom@hotmail.com och skicka bilder som du vill ha med:) Skriv så mycket som möjligt om hur du vill att den ska se ut, färger, text osv.. :)

Heeej snygg blogg :)
Kram

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,303
