PrinsesseTonePus

Kjøretime, resultat av synstest & linser..

Posted on: 27/09/2010

Nå sitter jeg i sofaen å ser på «America’s funniest home videos» på Tv Norge. Egentlig venter jeg på Hotel Cæsar som begynner om en times tid på Tv 2. Har vært hjemme å slappet av en liten stund, hadde dobbel kjøretime kl. 15.

Fikk forresten ny postordre-lapp i posten i dag, enda en pakke med bestilte filmer har kommet – ikke hentet dem enda men .. <3

Som dere fikk med dere tidligere, var jeg på synstest forje uke. Fant ut at jeg hadde – 1,25 på hvert øye. Det er ganske mye, i grenseland til å kunne få lappen faktisk. Så da var det bare på med linser i en fart. Første gang jeg kjørte med linser i dag, å det var helt herlig.

Jeg ønsket selvfølgelig linser istedefor briller. Har prøvd å få på linser før, for å ha prøvd, men det gikk jo ikke – så var ei spent lita jente som gikk inn på synstest nr.2. Den gangen var det ikke vanskelig i det heletatt, bare jeg fikk forklart «teknikken.» Linsene sklei på riktig plass når jeg tok di på, å kom lett ut igjen når jeg skulle ha di ut. *Stolt*

Hele verden er en ny opplevelse, fikk jo med meg ting før også – men føler meg litt blind med en gang jeg tar linsene av. I og med at jeg da har blitt så vant til «riktig synstyrke.» Nå kan jeg sitte å se ut av vinduet en stund, å bare nyte det. Studere og se. Hehe.

Har du linser eller briller?

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
