PrinsesseTonePus

Put you’re hands in the air!

Posted on: 26/09/2010

Yeah, klokken er nå 23:30 – pluss/minus. Sitter barnevakt for Mamma og di. Eller… Mamma og Tom er i bryllup – jeg passer barna, det er det jeg gjør. Hatt di siden 14:30 – i 9 timer altså. Det har gått fint det. Begge er nå i seng, jeg sitter bare på pc’n, å har tven surrende på i bakgrunnen.

Åh, er så sykt i fest-humør, jævlig lyst å ut i dag faktisk, meeeeh… -.-»

Bilde av mine søte brødre B & E, og jeg.

Bildet er fra når jeg hadde di 3-4 uker i Juni/Juli. Vi koste oss mye i den tiden. Laget Puse-snurr og lignende. Kanelsnurrer altså, bare med ører og hale. Litt ekstra gøy for ungene, å veldig gøy for meg. Da får vi mimret litt også. 13 og 17 år mellom dem og meg.

Litt bilder fra laging av «Puse-snurrene.» Pluss to super-seriøse bilder av meg på slutten der, bildene ble mindre enn det jeg hadde planlagt, men klikker du på ett enkelt bilde – blir det forstørret. Litt stress, men likevel.

Generelt en bra dag i dag. Håper Mamma og Tom kommer hjem snart, 9 timer er mye.

Skål!

3 kommentar to "Put you’re hands in the air!"

har kåret vinnere av bloggvurderinga ;)

Hihi, ni ser ut att ha kul! :) Härliga bilder!

Får jag tigga en röst av dig? Jag är nominerad till Umeås bästa blogg.. Gå gärna in på http://nightlife.se/content/12391 och rösta på Millans memoarer :D Tack tack :)

Vi koser oss alltid mye sammen vi tre søsknene. Prøver å gjøre noe gøy med dem en gang i blandt <3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
