PrinsesseTonePus

Pisse trøtt – bokstavelig talt! + pakkehenting, eller?

Posted on: 26/09/2010

Passet jo ungene for Mamma og Tom i går/natt. Fra 14:30-04:00 (13,5t.) Greit nok, koselig det altså, men for det første pisset en viss unge på seg to ganger. En gang uhell i buksen nå vi var ute, å en gang i senga kl. 2 i natt eller noe – hipp hurra.

Det er selvfølgelig helt normalt å tisse i sengen når man er liten, å nettopp har sluttet med bleie. – Skjer ofte med voksne også, det er arvelig og bla bla bla. Evig takknemlig for at jeg ikke har noe sånt problem, å orker ikke vise alle dere lesere hvor smart jeg egentlig er.

Jeg kan litt om alt. Yeah. Men selvfølgelig – om noen ønsker å stille spørsmål om sengevæting eller andre ting dere lurer på – er det bare å legge igjen en kommentar til ProfessorTone ;) «Vi fikser det.» Har lagt til en «ProfessorTone svarer»-kategori, prøv å sett meg fast..

Pointet var ihverfall at det ble mye «piss» i går/natt. Også ble det faktisk sent for meg i går. Fikk ikke surret meg hjem og i seng før 04:30, å jeg blir så sykt trøtt når det ikke skjer noe, sitte i sofaen å passe på ungene som sover. Kunne jeg løpt rundt hele natta kunne jeg gjerne vært våken til kl 15 neste dag om det var det, men i natt ble jeg så sykt trøtt.

PISSETRØTT faktisk. Er trøtt nå også, klokken er 18 – «dagen derpå.» Ligger bare på sofaen å ser på tv.

Kunne lugget her hele dagen, vet ikke om det blir til det. Lyst å hente en pakke på posten. Å ja, vi har Søndagsåpent «postkontor» på Kiwi. To pakker ligger der å venter på meg, masse filmer – gleder meg til å gå igjennom pakkene. Vet bare ikke om jeg orker å hente i dag, kanskje spørre om jeg kan øvelsekjøre med Mamma.

Søte, snille Mamma?

1 Response to "Pisse trøtt – bokstavelig talt! + pakkehenting, eller?"

Sånn nå har det kommet svar på spørsmålene dine på bloggen min

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
