PrinsesseTonePus

Fredag, 24. September 2010

Posted on: 25/09/2010

Som sagt tidligere er jeg helt rar i kroppen for tiden. Var ikke på jobb på Fredag. Kroppen min er helt ferdig, også kan jeg ikke sette finger på hva som er galt heller. Ringte til legevakta for å få en time hos fastlegen min, ønsker meg full sjekk, men neeeeh – fastlegen har ikke ledig timer før to uker til. Så da venter jeg da.

I firetiden var Øyvind og jeg ute å kjørte litt, var innom polet osv. Ikke jeg som skulle ha drikke. Øyvind er min kjæres fetter på morsiden, også er han min firmenning på farsiden. Vittige greier. Jeg var hjemme en stund etter kjøreturen – fikk slappet av litt, å blei litt bedre i formen.

Øyvind hadde folk, å ba meg komme bort – vi er omtrent naboer, så var ikke noe stress å gå hen dit. Fint se litt annet enn fire vegger, å få litt oppmerksomhet. Planen var å ta ett par røyk sammen med dem, men det gikk fort 4-5 timer.

Øyvind, Mads Alex (Mææd Mææds), Øyvind nr. 2, Jonas og jeg. KongØø! Døds koselig! :D Folka reiste videre, noen var sjåfør, andre skulle på puber osv. Øyvind og jeg ble igjen ett par timer hos han å snakket, før jeg reiste hjem i ett-to tiden å la meg.

Lei av å være så opp og ned i formen.

4 kommentar to "Fredag, 24. September 2010"

SV: Ah, visst är hon söt? :)
Hon är en dvärgpinscher! :)

SV: Självklart kan du vara med en annan gång i veckans blogg! Det är bara att hålla utkik i min blogg så dyker det snart upp en veckans blogg! :)
Kram!

SV: Okej! Ja en liten dvärgpinscher är väldigt lik en sån hund har jag för mej! Men stora hundar är också vädligt fina! :)

Du har søte figurer, likerbloggen din :)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
