PrinsesseTonePus

Hektisk.. Stress.. Trøtt..

Posted on: 23/09/2010

Åhr, alt for mye som skjer for tiden. Jeg blir litt sint igrunn. Begravelse, bryllup, dåp, ulykker, jobb, kjøretimer, barnevakt, synstest/optiker, Nav, møter, legevakt, masete folk osv. Jeg blir gal i hodet mitt.

Itillegg er jeg trøtt og sliten. I det siste har jeg gjevnlig hatt sånn «besvimelse-prikking» i hele kroppen, uten å svime av. Merker det veldig godt i leppene – å plutselig har jeg ingen følelse i hele ansiktet. Sykt ekkelt. Somethings wrong.

2 kommentar to "Hektisk.. Stress.. Trøtt.."

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN ! :P
STÄLL ERA FRÅGOR,
OCH SÅ SVARAR JAG OM CA 1 DAG ! :)

Ta deg tid til å slappe av litt å bli frisk!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
