PrinsesseTonePus

WANTED; Jenta mi – Sara (Adhd)

Posted on: 20/09/2010

Har du sett jenta mi?

Alle dere lesere vet jeg elsker dyr, å har en del selv. Kattene Sara Adhd og Oliver Bowser. (Mor og sønn.) Hunden – Yembi og gullfiskene – Fomle.

Sara har som mange vet, vært forsvunnet siden i sommer. Oh, som jeg savner henne. Vil ikke gi opp håpet på henne – føler forsatt at hun lever, å vil hjem.

Resten av klanen er;

Norsk skogskatt – Oliver Bowser 12 måneder

Doberman impotert fra Ungarn – Yembi 11 måneder

Gullfisk – Alle med navn «Fomle» x 8 stk.

I dag har jeg hatt kjøretime – jeg er flink. Skal kjøre til kjæreste-Kim senere i dag sammen med Mamma’n min. Hun skal til ei venninnne, også skal jeg være hos min kjære imens, å kjøre bilen hjem med Mamma senere. Lille pusen min er forkjøla stakkar, god bedring Kim!

Elsker deg! <3

2 kommentar to "WANTED; Jenta mi – Sara (Adhd)"

Så trist at hun er borte!
Lillebroren min sin katt forsvant var vekke i nesten et halvt år. Men han kom tilbake, og selv om han så forferdelig ut da er han like hel nå :)

Finnes mange helt utrolige historier når det gjelder «bortkommende» katter. Vil ikke gi opp Sara. Den andre katten jeg har, Oliver, og mange andre katter generelt – er bare katter. Høres sikkert sykt ut, men Sara er ingen katt :P Er noe spesielt med henne, helt syk personlighet og mange egenskaper katter ikke pleier å ha.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
