PrinsesseTonePus

ArtsAndGifts – Topp

Posted on: 02/09/2010

Plagget jeg har vurdert denne gangen er en topp fra nettsiden Artsandgifts.no. Jeg har flere ting derfra, å er generelt veldig fornøyd med ArtsAndGifts produkter.

Førsteintrykket av toppen jeg fikk var; «Wow, farge-sjokk!» ..men jeg ga den en sjanse, å for det første føler man seg utrolig frisk i den med så mye farger. For det andre får den deg til å se høy og slank ut, i og med at den er litt lang. Og fargene fanger opp en fin midje. Noe jeg personlig satt stor pris på, etter en sommer med god mat og alt for mye is & sukker.

Liker måten puppene blir fine på, uten for mye utrigning også.

Toppen er god, ser bra ut på (uansett fassong og størrelse på personen.) Er vanlig i størrelsene, bruker man M til vanlig på tøy – passer denne fint i M. Ett ekstra pluss er at fargene holder seg fint i vask.

Merket på toppen er Ed Hardy, å man finner mange forskjellige varianter av toppen på ArtsAndGifts sine nettsider. Samt mye annet pent tøy og tilbehør. Bra utvalg av undertøy, babydoller, kostymer og korsetter.

Anbefales på det sterkeste å ta turen innom Karolines nettbutikk, ArtsAndGifts.

3 kommentar to "ArtsAndGifts – Topp"

sv : jag köpte de i asien. :) Tack för kommentaren!
Du har också en fin design! :D

Tusen takk =))
En annen som også har nevnt FHM, tror jeg må prøve ut det ! =D

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
