PrinsesseTonePus

Baneheia-drapene – 10års markering.

Posted on: 07/05/2010

Jeg har fortalt tidligere at ei venninne og jeg gikk rundt i Kristiansand å spurte om bidrag til Stine Sofie Stiftelsen, av butikker. I barnehagen jeg jobber i, skal vi ha basar 19.Mai, salg, loddtrekkning etc. – til inntekt for Stine Sofie Stiftelsen. 19 Mai. er dagen det er 10 år siden drapene i Baneheia skjedde – hvor Stine Sofie og Lena ble drept. Vi skal ha dette som en minnesmarkering.

Dette berører Kristiansand sterkt. Mange var villige til å hjelpe, å sendte med bidrag till basaren i form av gaver; hud- og hår-produkter, duker, gardiner, puter, sysett, klokker, toalettvesker etc. Vi fikk inn over 100 gaver av ca. 30 sponsorer/butikker – på 2,5timer. Kjempe bra!! Dette går til en god sak, jeg er veldig glad for at folk vil hjelpe.

Ti år etter drapene er forsatt saken oppe i media ofte. Dette innlegget kom avisene ut med for to dager siden, 5.Mai 2010. – Nyoppdagede spor i Baneheiasaken. Har disse da vært skjult for omverdenen hele tiden?

6.Mai 2010, i går, ble det på Vg sine nettsider stilt spørsmål ved Rettsmedisinsk institutt etter feilinformering om DNA fra Baneheia-saken. Maken til juridisk surr.

Jeg håper vi får en avklaring i denne saken, gjerne også at Jan Helge Andersen får lenger straff. Vi har alt for slappe strafferammer i Norge – etter min mening.

Støtt Stine Sofies Stiftelse – hjelp andre barn. Redd dem fra vold og overgrep. «Vi må ikke glemme at voksne hender kan være drapsvåpen.»

Har du en hjertesak?

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
