PrinsesseTonePus

Jobb, mat, Stine Sofie Stiftelsen.

Posted on: 30/04/2010

Jeg har enda ikke fått landet etter jeg kom hjem fra Danmark for omtrendt en uke siden, dermed kommer bilder og tekst fra Danmark når det passer meg, en gang i tiden.

Ikke nå, men derimot; Jeg begynte på jobb i herlige barnehagen kl 9 i dag. Bakte rundstykker med ungene, å spiste di sammen til lunsj. Trenger jeg å fortelle at jeg spiste som en hest? Det var himmelsk. Dessverre kan jeg ikke ut med navn, eller identifiserende bilder av di nydelige barna pga jeg er taushetsbelagt, men historier kan jeg fortelle. Å i dag hadde nemlig to blitt kjærester.

Vi koste oss i sola ute hele gjengen, resten av dagen etter lunsj. Det ble litt ekstra-jobbing, så jeg var på vei hjemover 16:30. Å mens jeg tenker på det, kan jeg likegodt si at jeg gleder meg til C. kommer tilbake på jobb. Min søte kollega som jeg «klikket» helt med, fra min side. Gooood bedring, å igjen; Gratulerer med dagen din i går!! (Bildet under er av meg på vei hjem fra jobb. – Ja, jeg har fritids. Å du liker det ;p )

Vel hjemme gikk ting fort. Mat. Tv. Data. Mat, igjen. *Matvrak* Snakket forresten med Helene. Vi skal ha basar på jobb 19.Mai (10 år etter drapene på Lena og Stine Sofie i Baneheia 2000.), til inntekt for Stine Sofie Stiftelsen – som gjør en utrolig jobb! I morgen skal Helene og jeg gå rundt i byen, Kr.sand, å be om loddtrekknings-bidrag/premier fra butikker. Håper på mange flotte bidrag! Selv brenner jeg veldig mye for sakene Stine Sofie Stiftelsen tar opp, å beundrer arbeidet di gjør. Utrolig, men sant, får ikke denne viktige stiftelsen støtte fra kommune eller stat – er ikke det helt på tryne? Hjelp oss å hjelpe.

Klokken nærmer seg 1:30. Jeg må ta en røyk, å rett i seng. Begynner tidlig med butikkbesøkene i morgen, for å få snakke med sjefene på toppen. I tillegg skal jeg besøke en ny sponsor, blir spennende.

Mat var ekstra viktig i dag forresten ;

God natta.

1 Response to "Jobb, mat, Stine Sofie Stiftelsen."

Ooooh.. tone, den middagen/ lunchen eller va det var, såå utrolig god ut :D

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
