PrinsesseTonePus

Hva jeg ønsker å oppleve før jeg dør..

Posted on: 29/04/2010

Denne listen vil bli oppdatert gjevnlig, å kan finnes i margen under kategorier – lister. Punkter med fet skrift er «gjennomført.» Også skal jeg prøve å ha med bilder av det jeg har greid å oppnå.

Er du nysgjerrig, eller kanskje du vil lage din egen liste, hva vil du oppleve før du dør?

(Listen er ikke skrevet i rekkefølge etter hva jeg ønsker mest. Bildene forstørres ved å klikke på dem.)

* Skaffe en hund – helst Rottweiler.
* Bo på gård, for en lenger periode, eller fast.
* Eie en geit.
* Bli fridd til, å si ja.
* Gifte meg.
* Eie mitt eget hus.
* Få barn.
* Oppkalle barn.
* Reise på jente-tur.
* Få frokost på senga.
* Spandere piercing på lillesøster-L når hun fyller 18, i 2017.
* Selge ett selvdesignet armbånd/smykke.
* Starte eget «hobby»-firma.
* Dedikere en kolleksjon til prinsesse-søstrene mine.
* Vinne en konkurranse på internett.

* Reise på kjærlighetsferie for to.
* Så ett voksende sitrontre.
* Ri på en ku.
* Ha Disneyfilm-klassikerene 1 til 50. (36/50) Se egen liste.
* Spandere utenlandstur på Mamma’n min.
* Sove under åpen himmel, alene.
* Ta med lillesøster-H på fylla.
* Bli sponset av fem forskjellige på bloggen. (3/5)

* Holde en tale.
* Ta piercing.
* Reise på bilferie med Kim, bare vi to.
* Ta tatovering.
* Ha lange negler, ihvertfall for en periode.
* Få noen til å grine, i glede.
* Se 10 filmer på en dag.
* Grille pølser inne.
* Gå flere mil på en dag.
* Ikke bruke penger på en uke.
* Ta lappen.
* Eie egen bil, e30 eller 200sx.
* Gi en person 100 roser, samtidig.
* Bygge hytte i ett tre.
* Ha 100 000 i banken.
* Få tilbake på skatten.
* Få ett fadderbarn.
* Skaffe meg flatskjerm tv.
* Kjøpe min egne bærbare pc.

* Lage hjemmelaget godteri.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
