PrinsesseTonePus

In Denmark! – 17.April 2010

Posted on: 20/04/2010

Lørdag; Våknet sist av alle, rundt 11. Vi spiste frokost, å gikk en tur i gågaten i Skagen. Vi bor i enden av den, digg. Kim fikk kjøpt seg en jakke-genser, sexy, mildt sagt. Å Tommy fikk kjøpt seg en jakke, lik den kjærestepus fikk på Fredag. Vi var innom en blomsterbutikk, svigermor og jeg. Kjøpte blomster og litt dill til noen vi skulle besøke her i Danmark.

Selvfølgelig hadde vi is også ; ) Danmark! <3 Vi handlet littegrann på matbutikken, å gikk hjem å gjorde klar middagen. Lasagne. Den lå å godgjorde seg, mens vi tok en liten kjøretur til «den tilsandene kirke.» Halve kirken ligger under sand, kirken er vel fra 1800-tallet. (Ta årstallet med en klype salt.) Det var surt og kaldt, men interessant. Å jeg plukket stein til akvariet mitt. Så ut som en liten munk.

Etterpå tok vi en tur å så litt på «livet.» Kjørte rundt å så på hus, landskap og hav. Vel hjemme sov alle litt, før vi spiste lasagne til middag. Dusjet, tv, godis, snakk og kos. Sovnet som en stein når natten kom.

Deilig å være Norsk, i Danmark! – Dag 2.

6 kommentar to "In Denmark! – 17.April 2010"

hei hei vennen, så fin blogg du har! og utrolig mange som har vært innom sia di da! herregud ordentlig blogger er du :) savner deg masse tone, jeg beklager masse for at jeg har vært en dårlig venn, skulle ha tatt mye mer kontakt med deg og kommet på besøk, vet ikke hvorfor jeg skriver her om det men..jo jeg har ikke penger på kortet å så vet du hvordan jeg er, når jeg begynner å snakke så må jeg nesten snakke alt ferdig og :) tenker på deg vennen <3 håper på å få se deg snart, mai og juni blir en litt stress måned, er jo russ i år å alt sånn men nå er jeg ferdig med alt av skole for nå ihvertfall :) blir deilig å så får jeg mer tid til å se deg igjenn, er 2 år siden sist nå!!! sykt…dårlig altså….men tenker masse på deg jenta mi <3<3<3<3<3

Åh, Sara Musa mi! <3 Nå fikk jeg tårer i øynene. Lille jenta mi. Er det 2 år siden allerede? Herlighet, det var grusomt å flytte fra deg. Helt kjærlighetssorg, merker det nå og da forsatt, fra tid til annen. Russ allerede, du er flink! Jeg er så stolt av deg!! :) Lappen og all ting også, du som alltid var så lita i mine øyne. Jeg skulle alltid beskytte deg for alt som kunne være vondt eller sårene for deg. Så endte jeg opp med å såre oss begge til slutt, kanskje mest meg selv, men sånn måtte ting dessverre bli. (Jeg er lik deg på "snakke ferdig." Det vet du jo.) Kjempe koselig å høre fra deg! Ringer deg en dag baby-gg <3 *Aena habbac, habbibi/ti/te* Jeg elsker deg min lille solstråle! "Mete kisch, aena henna!" <3 <3 <3

Ååå, så herlig!! Jeg skulle gjerne tatt en ordentlig tur til Danmark (ikke bare danskebåten) og sett meg litt rundt. Virker som et herlig land!

Jeg hadde en konge tur. Utrolig nok forandret mitt syn på Danmark seg etter denne turen! :) Bodde midt i gågata i Skagen. Kommer flere bildet fra turen etterhvert, om du er interessert i å se, har ikke landet helt etter ferien enda :P

Ser ut som dere koser dere masse. :) Ferie er herlig!

Søte lille trille. Vi koste oss noe helt vilt! Skikkelig ferie :D

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
