PrinsesseTonePus

In Denmark! – 16.April 2010

Posted on: 18/04/2010

Da har vi ankommet Danmark. Lille kjæresten hadde med pc, så jeg låner den. Jeg tenkte jo ikke på å ta med.

Fredag; Vi hadde klokken på 6:20, slang på oss noen filler, å reiste opp til svoger Tommy, var der 6:30. Kjørte til båten, Kim, Tommy, Madeleine og jeg i Tommys bil, å svigermor fullastet i sin. Spiste deilig frokost på båten.

Kjæreste Kim, søte-svoger Tommy, Madeleine (ansatt i Team Tommy), nydelige svigermor-Marianne og jeg – valka ; )
Vi kjøpte litt røyk og godis i Tax free’en.

Kjørte videre til Skagen, hvor vi har fått låne to leiligheter. Kim og jeg har en egen. Vi pakket ut, så gikk vi ut å spiste hotdog <3 Og hamstret inn mat i store mengder på Brugsen. Kim fikk seg ny jakke, for en deilig kjæreste jeg har.

Gikk hjem å slappet av litt, alle var trøtte. Kim og Tommy sov litt. Så tok vi oss en tur igjen. Kjøpte is, jeg hadde en gigantisk en i kjeks. 4 kuler, "guf" og en kokosbolle på. Kim og jeg poserte for svigermor i en lekebil – vi er søte <3

Spiste kvelds sammen. Og spilte Yatzy, jeg vant! Juhuuu! : D
Vi la oss i tolv-tiden. Var godt i legge seg, på en hard sofa ; ) Dag en var deilig : P

4 kommentar to "In Denmark! – 16.April 2010"

Hørtes bra ut! Særlig den isen! Nam!

Den der var helt fantastisk den isen! Anbefales!

Godt og være norsk i danmark ;)

Gaaad, ja tro meg! Oh <3 Danmark!!!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
