PrinsesseTonePus

Stille stunder. -Husk konkurransen!

Posted on: 13/04/2010

..Heisann..

Jeg har ikke lagt inn noen innlegg på en del dager. Di første dagene har det vært sol, sol, sol. Har bare ville vært ute å kost meg i været, noe jeg har gjort. Er nå offisielt rosa gris igjen – solbrent som bare det, å den røde nesa.

Å di andre dagene har jeg ikke hatt lyst bare. Ikke hatt noen ting å si, har det ikke noe greit med meg selv. Føler meg slapp og elendig, hodet mitt er helt tomt, tomt! Ingenting igjen.

Trøtt, sliten, tung i hodet. Har ingen krefter igjen. Boff.
Men anyway, husk konkurransen min. Meld dere på, alle og en hver. To premier, flere hundrekroners verdi. Få påmeldte.

Sitter i sofaen å ser på «Sporløs» nå, her i sofakroken blir jeg nok resten av kvelden. Har ikke energi til noenting. Jobb i morgen, å for første gang har jeg virkelig ikke lyst til å gå på jobb. Må man, så må man.

«Nothing left, and nothing right.»

8 kommentar to "Stille stunder. -Husk konkurransen!"

Solbrent faktisk. Så langt har ikke jeg kommet enda :p

Du vet, ett par timer i t-skjorte og oppbretta bukser i 25,5 grader på jobb. (Barnehage.) Og ett par timer i bikini på Lørdag, der var jeg grillet gitt xD

Det er så kjipt å føle seg slik! Tom og energiløs.. Du får ha lykke til med å holde ut jobb i morgen da!

Sv: Er ikke noe greit når det er slik, men nå tar jeg meg rett og slett en ukes fri. Danmakr, her kommer jeg :P

Kjenner følelsen. Både solbrenthet og tomhet. Noen ganger tar jeg meg selv i å stappe ting inn i øret for at det ikke skal være så tomt i hodet. Neida! hahaha. Joda.

Sv; Hehe, jeg visste det nok. Jeg undres over alle som går med headsett 24/7, er di depresive? Følelsesløse, eller hjerneløse? Jeg har selv hatt denne perioden, titt og stadig, men kan ikke minnes hvilken sinnstilstand jeg var i. Kanskje jeg nettopp var hjerneløs. – «De æ faali de!»

utrolig flott tegning!
er det du som har tegnet den? !!
xxxx

Det er ikke meg som har tegnet, dessverre. Må likevel påstå at jeg kan tegne, om jeg setter godsiden til. Noe som kun har skjedd ett mindre anntall ganger i mitt liv, men resultatene ble bra igrunn. Tegner du?

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
