PrinsesseTonePus

Konkurranse på min blogg! – Premier blir levert av Erotikum.

Posted on: 12/04/2010

Hei! Nå har jeg mottat en ny sponsorpakke fra Erotikum, å ønsker denne gangen å dele produktene med dere lesere igjennom en konkurranse her på bloggen. Jeg, personlig er veldig begeistret for Erotikums produkter, å har selv mye derfra.

(Trekker to vinnere, premieverdi; tre-firehundre kroner.)

Konkurransen er enkel, du må ha en blogg å:

  1. Lage ett innlegg på din blogg om at jeg har konkurranse og link til dette innlegget. (Du kan bruke bilder fra bloggen om du ønsker det.) Ellers ingen store krav. Dette vil gi deg 1 lapp i «premieboksen» jeg skal trekke vinnerene fra.
  2. Dette er frivillig, men om du legger meg til på Bloglovin’ å følger meg der, får du 1 lapp ekstra i «premieboksen», å du har dobbel så stor sjans for å vinne!
  3. Sist, men ikke minst, legg igjen link til ditt blogginnlegg i kommentarfeltet mitt under, da kan jeg inn å se. Å legg din mail som kommentar, så jeg kan kontakte deg ang. hvor jeg skal sende premien om du vinner.

..Premiene..

1.premie;

1.stk 100% vanntett 7-trinns søt vibrator. Liten, kan tas med over alt uten at noen reagerer. Blanding av lilla og rosa i fargen. Og 3 stk. x 3pk. kondomer. I lateks, med glidemiddel, søt innpakkning.

2. premie;

1 stk dildo i glass, med stilig design. Og 2 stk. x 3pk. kondomer. I lateks, med glidemiddel, søt innpakkning.

Premiene blir levert av:

Lykke til!

Vil du gjøre noe ekstra? – Fortell meg en vits, kanskje jeg ler ; )

10 kommentar to "Konkurranse på min blogg! – Premier blir levert av Erotikum."

Helleu Tone :)
Kult at du har en konkuranse :)
fine tips jeg også kan jøre engang :)

Da har jeg meldt meg pååå!
Innlegget mitt finner du på : http://sheepy.blogg.no/1271112234_jeg_joiner_konkurrans.html

Tenkte jeg skulle fortelle en vits, men kom egentlig ikke på noe fantastisk morsomt ^^

Klem <3

Sååå gøy! *Tvi tvi*

«Å jeg lo!» <3

[…] dag er jeg litt crazy. Why? Jeg har nemlig tenkte å delta på en liten konkurranse, bare sånn for morsomhetens skyld. Konkurransen holdes av ingen andre enn Tone, som er kusinen til […]

Oi, så gøy at du er med Therese! Tenker å trekke i April/Mai – skiftet en plass. Få som er med, å to premier, så sjansene er mildt sagt store :D

Tenkte jeg og skulle delta, det skjer jo aldri så hvorfor ikke :)

http://www.mcmess.com/?p=123 er det lille innlegget, og selv om jeg prøvde hardt, var det ingen morsomme vitser som fant sted i hodet mitt :(

[…] Vil bare minne dere på konkurransen jeg holder gående på bloggen. Er to premier, å bare tre har meldt seg på til nå, sjansene er […]

kul konkurranse, takker for kul blogg :)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,426
