PrinsesseTonePus

Fikk igjen på skatti! <3

Posted on: 09/04/2010

Hei og hallo, hoppsann og sjohei!

Joda, jeg er forsåvidt hoppende glad. Å ja, jeg hopper faktisk når jeg er glad, det er fakta! Selvom det kun ble to timers søvn i natt, fra 6 – 8, gikk det veldig bra i dag. Min kjære sykepleier var her 8:15. Greit å få snakket litt.

Sol! <3

Klokken 9 var jeg på jobb. Vi gikk tur i dag, å for ett fantastisk vær, er det rart jeg er glad? Herlige og blide unger, å enda herligere voksne. Vi koste ræva av oss, rett og slett. Spiste pølser, godteri og all verdens. Satt i sola å bare «mmmh» <3 Hjemme i barnehagen var det 25,5 grader, nei jeg tuller ikke, det var sinnsykt digg! Sluttet 15, å det er jo også digg, spesielt på en Fredag.

Vel hjemme hadde jeg fått «hente pakke»-lapp fra min lille sex-butikk (sponsor), å skatteliste tingen. Jeg får 11 000 igjen på skatten!!! Juhuuuu! Det var det jeg ville dele med dere akkurat nå, happy happy happy!!! : )

Ha en flott dag alle sammen! : ) Jeg skal ut, å stråle om kapp med sola <3

Fikk forresten barnehage-genser i dag; )

2 kommentar to "Fikk igjen på skatti! <3"

Oj, det var ikke lite heller det! Skjønner at du har hatt en god dag! ; )

Jeg har avsluttet konkurransen min, så nå kan du se hvem som vant :D <3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
