PrinsesseTonePus

To(r)nerose – kjæledyrmorderen, sov i 100 år.. </3

Posted on: 08/04/2010

Hei sveis!

Generelt har jeg sovet i hele dag. Ble lite søvn i natt, lå bare å vrei meg. Søvnproblemer og store mensensmerter er ingen bra kombinasjon. Snakket med sjefen på morgenen rundt 7, spurte om jeg kunne bytte dag til i morgen, å det var ingen problem. Antagelig er smertene litt mildere da. Jeg bare sov, vrei meg, sov litt til, lå litt våken og sov mer.

Pluss – minus kl. 17 fikk jeg krypt ut av senga, å spiste mat hos Mamma. Var utrolig godt å få litt mat i den sultne og uttørkede skråtten. Etter mat var det bare rett hjem i seng, jeg får rett og slett vondt for å gå. Yej! -.-«

Da sov jeg helt til natta, eller ca. 22. Klokken er nå 23, å jeg tror jeg greier å sove mer faktisk. Magen hovner opp, uff.. Ikke kjent det så intenst på mange år nå.

Btw, snakket med Kim. Broren, Tommy ville gi meg flere fisk. Noe jeg ikke har fått sagt til dere er at jeg greide å drepe 5 stk. : ( Hadde vasket akvariet, å skulle ta di over, tok alle i en hov. Håv, whatever. Di hadde bæsjet mye i vannet di hadde vært i mens jeg vasket akvariet, så jeg skylte di fort under springen for å få bort det verste.

Men… Da var di kokt. Vannet var glo-varmt, jeg tenkte jo ikke i det heletatt at jeg nettopp hadde brukt varmt vann, å at det ville være litt varmt først, selvom «ventilen» stod på kaldt. 5 av 7 døde, har bare to igjen nå. Vurderer å spyle di ned i do, i og med at det virker som di ikke har det noe bra. Kanskje di er halvkokt?

Stakkaaaar, jeg føler meg så slem. Det var virkelig ikke med meninga. Lille «Fomlene mine.» <3 Unnskyld!

Nå skal jeg legge meg. Sykepleieren min kommer til meg i morgen 8:15. Å så skal jeg på jobb kl 9. Magen min gjør meg gaaal! Jeg må ta en røyk før jeg skal sove igjen, rett og slett!

Natta

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
