PrinsesseTonePus

Hva faen? O.o’

Posted on: 07/04/2010

.. 7. April 2010 – i bilder ..

12:00 – møte på Nav

Ingen penger inn på konto siden Februar (to måneder) ikke lønn, ingenting – brukt egne sparepenger. Ting tar tid. Forsatt ingen endring etter møte, bare mer papirer å fylle ut.

13:30 – besøkte jobb

    

Møtte stooore kjælne pusen på vei opp. Skulle levere en vogn, mamma ga den til barnehagen. Snille Mamma’n min. Klokken 15 sluttet kollega, C. på jobb, vi tok følge hjem – kos <3 (Bor 10min. fra meg.) – Slappet av.

16:30 – middag hos Mamma

Komper. Lillebror 1 & 2 + Mamma. Koselig! Også sølte Mamma ett stort glass med melk på meg, verre enn ungene vet du ; )

Vi tok en røyk sammen, «mor» og  jeg. Så stakk jeg hjem, å hoppet i dusjen. Vimet litt på dataen. Så på Tv. Hotel Cæsar – som vanlig. Å i dag så jeg faktisk på Paradise Hotel! x) Hahaha. Noen som fikk sjokk nå?

Apropo sjokk – alt var borte når jeg logget inn på bærbaren i stad. Bilder, logg, favoritter, msn, musikk. Alt! Fikk helt sjokk – «Hva faen, du kødder med meg nå, pc?» – liksom. Uff.., men den gjorde det. Jeg hadde logget inn på gjestebrukeren. *Fhjoo, tørke svette.*

Klokken er 23:30, å jeg er allerede i seng. Velkommen mensen-smerter!

God natta : )

4 kommentar to "Hva faen? O.o’"

Huff, lykke til med nav! Håper du får noen penger, slik at du slipper å gå rundt i sånne møkkete bukser, hele tiden! : p

Hahaha, bra sagt :P Ja du sier noe :) Hadde vært kjipt å gå med melk på buksene i noen måneder x)

Spennende innlegg! Dette kan jeg absolutt like mer av framover ;)
Og nav, de er håpløse, glad jeg er ferdig med de!

Dette blir det absolutt mer av fremover :P Nav er ett kapittel for seg selv, rett og slett -.-» Bra du er ferdig med dem, Sandra! :)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
