PrinsesseTonePus

Muffins til lunsj, druknet båt & seksuelle kjøleskap-bilder!<3

Posted on: 06/04/2010

Hei puser!

.. Deg, å deg, deg, deg, pus 1, pus 2 og pus nr. 34 ..

Sovnet 6 i natt, 1.5 time etter stod jeg opp for å gjøre meg klar til jobb. Tungt, men det hjalp godt å komme i dusjen. For ikke å snakke om herlige unger, i beste barnehagen igjen etter ferien. Og bursdagsfeiring for en av gutta, med muffins til lunsj på jobb! Fornøyd igrunn. Smakte helt himmelsk! <3 Å «Lynet» er selvsagt helten..

Fristet det? ; )

Også hadde vi lille pip-pip på besøk. Sjefen som passet den. Sjeldne farger. Eller er det bare meg som suger fugl? Suger fugl*, ja.. Dere skjønner. (Fasit for dere som er  «tard’s» – *Ikke har peiling på fugl.)

Jeg liker forresten min nye kollega C. veldig godt! Første dag på jobb sammen i dag, det sa «klikk» med en gang! *Digge digge digg.*

Så var det hjem kl. 16. Passet litt på Emil, fordi mamma skulle ditt og skulle datt. Plutselig kom både hun og Tom hjem, di hadde fått beskjed om at båten lå under vann. Med motor og alt. Vi resiste dit båten lå, se selv;

Å jeg sa vi ikke måtte kappe vaieren bak, all tyngden ligger jo der. Tror du ikke Tom bare kappet over vaieren med en gang jeg hadde sagt det? Idiot. Jeg er smart, faktisk, å hadde løsningen men.. Så var gjellende status på båten sånn;

Da ble jeg bare lei, lei, lei. Resten av gjengen fant også ut, etterhvert, at det ikke var sjans i havet. Dermed kjørte vi hjemover, med emo-face og «indre blødninger» i hånda. Ja, så overdriver «vi» da. Litt.

    

Var innom butikken på vei hjem, å brukte penger jeg ikke skulle bruke. Mat og dill og dall må man uansett ha. Vel hjemme tok jeg bilder av kjøleskapet, av alle ting. Nå har jeg mye i det, iforhold til vanlig. (Klikk på bildet for å forstørre.)  

Lalala, slappet av litt. Røykte 1001 røyk, også passet jeg begge ungene for mamma og Tom hjemme hos dem. Di hadde ikke gitt opp håpet for å få opp båten, for hånd, men okei. Jeg la begge ungene. Kimmen min kom på besøk. Folka kom fort hjem, fikk visst ikke opp båten, jøss…

Kim og jeg gikk hjem til meg. Hipp hipp hurra, jeg ødela alt, å vi kommer aldri til å få barn sammen ; ) Kim gikk tidlig. Takk for en super kveld!

Møte med Nav i morgen, ønsk meg lykke til. Natta! – kl 1.

5 kommentar to "Muffins til lunsj, druknet båt & seksuelle kjøleskap-bilder!<3"

Det er godt med mat i huset :D

Oh hell yeah! :D «Mad æ gått!» Jeg er godte-mums da! :P Du skulle sett godteskapet mitt, det er i sitt ess. Det og frysen:) Iiiis <3

Hihi, kjøleskapet var jo også noe å ta bilde av. :) Var jo ikke akkurat veldig stort, da, men så lenge du får i deg nok mat. Hihih. :)
Synd med båten da, håper det ordner seg. Synd de ikke hørte på deg. :/ Slemslemslem.
Og du, du ble sammen med kjæresten din på bursdagen min. :)

Vet ikke helt hvorfor det ble kjøleskap-bilder, men spontane sinnsyke ideer får jeg nå og da :P Egentlig er jeg veldig glad for at kjøleskapet er lite :) (1,5 m/h eller noe) Da ser det i det minste ut som det er litt i det xD Båten…, den har jeg bare gitt opp nå igrunn, den kan bare ligge på havets bunn for min del. *Lei* :P 25.November er en flott dag, syns du ikke? <3 :)

Sv: jeg er ikke spesielt glad i verken sjokolade eller is, så sånnsett er jeg ganske heldig. Er VELDIG glad i chips (potetgull) though, så prøver å ikke da cola og annet snop inn i hus denne uka, vanskelig :p

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
