PrinsesseTonePus

Svar på spørsmåls-runde ..

Posted on: 05/04/2010

Forje uke prøvde jeg å sette igang en spørsmålsrunde, noe dere ikke har vært interessert i ; ) Hva vil dere ha, konkurranse?

Spørsmål fra Kristin;

1. Har du kjæreste?

Ja, jeg har kjæreste. Kim Erik, siden 25.November 2008

2. Hva jobber du som? / Vil jobbe som?

Jeg jobber i en barnehage, elsker jobben og sjefen. Er utrolig glad i unger. Vil forsette å jobbe i bhg. Eventuelt utdanne meg videre til barnepedagog om mange mange år til. T.T.T.F.T – Ting tar tid for Tone.

3. Hvorfor begynte du å blogge?

Jeg begynte mest å blogge for å oppdatere og holde kontakt med vennene mine, som bor langt fra her jeg bor nå. Å fordi jeg er glad i å skrive. Både seriøst og useriøst. Gøy å få kontakt med nye mennesker i tillegg.

4. Hvor lenge har du blogget?

Jeg begynte å blogge i Oktober 2009 – da på Blogspot (Som jeg ikke var fornøyd med – kanskje jeg skjønte for lite.) Begynte å blogge på WordPress i Januar 2010, å er veldig fornøyd. Har mye å lære forsatt.

5.Kan du svare på videoblogg?

Jeg er ikke helt inne i video enda, men det kan være det kommer en gang i fremtiden.

6. Kan du lage en seriøs og en useriøs sminkevideo?

Dette kan jeg også kanskje få til en gang, samme som svaret på punkt 5. Antagelig er jeg bedre til å filme, enn jeg er til å sminke meg. Da får jeg nok til den useriøse best! Hadde vært gøy å prøve ; )

Takk for at du viste din interesse snuppe-lupp! <3

1 Response to "Svar på spørsmåls-runde .."

YAY :D Du svarte fort da!
Jeg hadde spørsmålsrunde i januar, har enda ikke knødd meg til å svare. FY!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,426
