PrinsesseTonePus

Et ønske til alle dere..

Posted on: 05/04/2010

.. om en god natt. Drøm søtt og sov godt.

Om jeg skal være meg selv helt ut, kan jeg vel heller si; «drøm søtt og sov vått.» Noen av dere tenker sikkert «koffert» nå, å gratulerer – det var 10 poeng, med en gang!

Her er det ikke noe tisse-i senga-humor. Det skal jeg holde meg unna, helt til jeg får barn – å di mest sansynlig får sine uhell. Det er jo normal, så why not? Men.. Nå har jeg rodd meg langt bort her.

La oss begynne igjen, «sov godt og drøm vått.» Er det bare meg som greier å vri alt i en seksuell retning. Greit nok at mange tenker sånn, men jeg går på det ekstreme. Veldig! Har ei venninne fått 6-er på en prøve eller noe f.eks, kan jeg gratulere, for så å spørre om vedkommende jobbet hardt for å få sex av læreren. Vennene mine skjønner min sans for humor, men kan man gå for langt?

Jeg er også en «hai» på viderekommende barnehage-humor. Ikke den typiske bæsj, tiss, promp-humoren, men heller sånn som syns mus, pølse (spesielt ostepølse), blomst, stiv, våt og alt det er kan bli fryktelig morsomt om du bare vrir det i riktig vinkel.

Mange på min alder, spesielt guttene, er veldig gira på MILF-snakk. «Åh, jeg knulla mora di i går.»- lignende utsagn. For di fleste er dette bare vittig, men man kan gå for langt, hvor er grensen man ikke skal overgå? Antagelig kommer det ann på hvem som sier hva også, men jeg lurer på hvor grensen for di fleste går.

Hvor langt hadde du latt dine venner spøke om seksuell aktivitet med f.eks din mor?

Nå takker jeg for meg, ha en strålende natt da dere!

01:30 nå – jobb i morgen..

1 Response to "Et ønske til alle dere.."

Sv; Tusen takk, og jeg vet ikke helt.. jeg tror jeg venter litt til og prøver å få inn de siste bidragene, så kanskje til helgen?
Kjempekos med kommentar <3

Haha, det er morsomt å finne på slike ting!

Ha en fin dag i dag lille venn <3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
